אורי, האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010? ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010 ואינם זמינים להפצה שאתה משתמש בה? אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה.
--- עומר On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote: <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי. <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס? <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי. > > -- <אורי עידן > > > > 2010/10/28 Webmaster <[email protected]> < שלום רב, > < > < אני ממליצים להתקין את הנגן VLC > < http://www.videolan.org/vlc/ > > > < גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור > < Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting Authority > < www.iba.org.il > < > > > ______________________________________________________________ < מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] < נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08 < אל: guy < עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List < נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט > > > > < יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת? > < אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא < יעבוד באובונטו. > > > > > > -- > > < אורי עידן > > > > > > 2010/10/27guy <[email protected]> > < לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב > > < אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה < עלי לעשות? > < בכבוד רב < גיא דפני -- What happens if one mixes together evolution with time travel to the past? See: http://www.zak.co.il/a/stuff/opinions/eng/evol_tm.html My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/ My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone. They do not represent the official policy of any organization with which I may be affiliated in any way. WARNING TO SPAMMERS: at http://www.zak.co.il/spamwarning.html _______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

