אורי,
האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010?
ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010 ואינם זמינים
להפצה שאתה משתמש בה?
אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה.

--- עומר


On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote:
 <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
 <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
 <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
> 
> -- 
 <אורי עידן
> 
> 
> 
> 2010/10/28 Webmaster <[email protected]>
 <        שלום רב,
>         
 <         
>         
 <        אני ממליצים להתקין את הנגן VLC 
>         
 <        http://www.videolan.org/vlc/ 
>         
>          
>         
 <        גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור 
>         
 <        Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting Authority
>         
 <        www.iba.org.il 
>         
 <         
>         
>                                        
>         ______________________________________________________________
 <        מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] 
 <        נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08
 <        אל: guy
 <        עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List
 <        נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>         
>         
>          
>         
 <        יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>         
 <        אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא
 <        יעבוד באובונטו.
>         
>         
>          
>         
>         
>         -- 
>         
>         
 <        אורי עידן
>         
>         
>          
>         
>         
>         2010/10/27guy <[email protected]>
>         
 <        לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>         
>         
 <        אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה
 <        עלי לעשות?
>         
 <        בכבוד רב
 <        גיא דפני

-- 
What happens if one mixes together evolution with time travel to the
past?  See: http://www.zak.co.il/a/stuff/opinions/eng/evol_tm.html
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות