אלעד, האם תוכל לכתוב באיזשהו מקום הוראות איך להתקין ולהפעיל את התוסף של totem ולשלוח לרשימת התפוצה קישור להוראות?
בתודה מראש, --- עומר On Thu, 2010-10-28 at 16:02 +0200, Elad wrote: <עדכון: זה עובד עכשיו עם התוסף של totem. > <בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:29, מאת Elad [email protected]: <> אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את <> הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה <> ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם) <> גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס. <> זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם <> זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה. > > <> בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]: <>> אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc <>> אני אנסה את זה. <>> בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים. <>> אני לא יודע אם זה טוב או רע :-) -- PHP - the language of the Vogons. My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/ My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone. They do not represent the official policy of any organization with which I may be affiliated in any way. WARNING TO SPAMMERS: at http://www.zak.co.il/spamwarning.html _______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

