אלעד,
האם תוכל לכתוב באיזשהו מקום הוראות איך להתקין ולהפעיל את התוסף של totem
ולשלוח לרשימת התפוצה קישור להוראות?

בתודה מראש,
--- עומר

On Thu, 2010-10-28 at 16:02 +0200, Elad wrote:
 <עדכון: זה עובד עכשיו עם התוסף של totem.
> 
 <בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:29, מאת Elad [email protected]:
 <> אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את
 <> הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה
 <> ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם)
 <> גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס.
 <> זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם
 <> זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה.
> >
 <> בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]:
 <>> אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc
 <>> אני אנסה את זה.
 <>> בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים.
 <>> אני לא יודע אם זה טוב או רע :-)

-- 
PHP - the language of the Vogons.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות