סליחה! הורד את ה-plug-in הזה: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/ <https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/>
גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting Authority www.iba.org.il <http://www.iba.org.il/> <http://www.facebook.com/iba.page> <http://www.iba.org.il/rss> ________________________________ מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] נשלח: ה 28 אוקטובר 2010 14:06 אל: Webmaster עותק: guy; Hamakor Discussions List נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי. אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס? ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי. -- אורי עידן 2010/10/28 Webmaster <[email protected]> שלום רב, אני ממליצים להתקין את הנגן VLC http://www.videolan.org/vlc/ <http://www.videolan.org/vlc/> גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting Authority www.iba.org.il <http://www.iba.org.il/> <http://www.facebook.com/iba.page> <http://www.iba.org.il/rss> ________________________________ מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08 אל: guy עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת? אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד באובונטו. -- אורי עידן 2010/10/27 guy <[email protected]> לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות? בכבוד רב גיא דפני _______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] <mailto:[email protected]> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions <http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions>
<<image001.gif>>
<<image002.gif>>
_______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

