סליחה! הורד את ה-plug-in הזה:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/ 
<https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/> 

 

 

גבריאל ברמט  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור 

Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting Authority

www.iba.org.il <http://www.iba.org.il/>  

  <http://www.facebook.com/iba.page>    <http://www.iba.org.il/rss> 

________________________________

מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] 
נשלח: ה 28 אוקטובר 2010 14:06
אל: Webmaster
עותק: guy; Hamakor Discussions List
נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט

 

יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.

-- 
אורי עידן

 

2010/10/28 Webmaster <[email protected]>

שלום רב,

 

אני ממליצים להתקין את הנגן VLC 

http://www.videolan.org/vlc/ <http://www.videolan.org/vlc/>  

 

גבריאל ברמט  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור 

Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting Authority

www.iba.org.il <http://www.iba.org.il/>  

 <http://www.facebook.com/iba.page>   <http://www.iba.org.il/rss> 

________________________________

מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] 
נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08
אל: guy
עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List
נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט

 

יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?

אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד באובונטו.

 

-- 

אורי עידן

 

2010/10/27 guy <[email protected]>

לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב


אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות?

בכבוד רב
גיא דפני

_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected] <mailto:[email protected]> 
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions 
<http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions> 

 

 

<<image001.gif>>

<<image002.gif>>

_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות