עכשיו, כאשר עושה רושם שהמידע הדרוש קיים בשרשור הזה (עדיין לא ניסיתי בעצמי),
צריך להנגיש אותו למשתמשים.
הדבר האידאלי הוא שיהיה דף הוראות מסודר שירכז את המידע (מישהו מתנדב להעלות
בויקי בינתיים?), ושיהיה קישור אליו בעמוד המתאים *באתר עצמו*.

אחרת - משתמשי לינוקס לא מנוסים (למשל כאלה שהתקינו לנסיון או משתמשים ב-
livecd) שמגיעים לאתר הערוץ הראשון, מקבלים רק את הקישור להורדת תוסף מאתר
מיקרוסופט, שכמובן לא יעבוד להם.

(אגב - עד כמה שזכור לי יש קודקים שעובדים רק בגרסת 32 ביט (כי הם משתמשים ב
dll ים של windows - חבילת w32codecs על דביאן). מישהו הצליח לראות את הסרטים
בנגן 64 ביט?
זו עוד סיבה טובה להשתמש בקידוד חופשי (כפי שכתב אלעד) - קידודים חופשיים
נתמכים בנגנים על כל הפלטפורמות, ולא רק על מעבד מסוג מסוים).

   תודה,
    עמית א.


2010/10/28 Webmaster <[email protected]>

>  סליחה! הורד את ה-plug-in הזה:
>
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446/
>
>
>
>
>
> *גבריאל** **ברמט*  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>
> *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority
>
> www.iba.org.il
>
> <http://www.facebook.com/iba.page>  <http://www.iba.org.il/rss>
>  ------------------------------
>
> *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected]]
> *נשלח**:* ה 28 אוקטובר 2010 14:06
> *אל**:* Webmaster
> *עותק**:* guy; Hamakor Discussions List
> *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>
>
>
> יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
> אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
> ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
>
> --
> אורי עידן
>
>
>
> 2010/10/28 Webmaster <[email protected]>
>
> שלום רב,
>
>
>
> אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
>
> http://www.videolan.org/vlc/
>
>
>
> *גבריאל** **ברמט*  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>
> *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority
>
> www.iba.org.il
>
> <http://www.facebook.com/iba.page>  <http://www.iba.org.il/rss>
>  ------------------------------
>
> *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected]]
> *נשלח**:* ד 27 אוקטובר 2010 19:08
> *אל**:* guy
> *עותק**:* Webmaster; Hamakor Discussions List
> *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>
>
>
> יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>
> אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד באובונטו.
>
>
>
> --
>
> אורי עידן
>
>
>
> 2010/10/27 guy <[email protected]>
>
> לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>
>
> אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות?
>
> בכבוד רב
> גיא דפני
>
> _______________________________________________
> Discussions mailing list
> [email protected]
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Discussions mailing list
> [email protected]
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות