Het besturingssysteem is Microsoft 2000
Groeten uit Kortrijk
Johny
Op 19-1-06 heeft Kris Steenhaut <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
johny bettens schreef:
> Beste gebruikers,
>
> Ik probeer OOo een beetje te promoten op mijn werkvloer. ( op 20 pc's
> geïnstalleerd)
> Maar ik zit wel een beetje verveeld met het volgende:
> Ik probeer via het internnetwerk een bestand te openen met OOo
En doe je dat via "bestand-->Openen" ?
--
Groeten uit Gent,
Kris
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
