Ik ga naar de netwerklocatie waar het document staat en probeer daar het document te openen door er rechts op te klikken en kiezen voor openen met... waar ik dan kies voor OpenOffice.
Het besturingssysteem is Microsoft 2000

Groeten uit Kortrijk
Johny

Op 19-1-06 heeft Kris Steenhaut <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:


johny bettens schreef:

> Beste gebruikers,
>
> Ik probeer OOo een beetje te promoten op mijn werkvloer. ( op 20 pc's
> geïnstalleerd)
> Maar ik zit wel een beetje verveeld met het volgende:
> Ik probeer via het internnetwerk een bestand te openen met OOo

En doe je dat via "bestand-->Openen" ?

--
Groeten uit Gent,

   Kris


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]


Antwoord per e-mail aan