Hoi Johny, johny bettens wrote: > Ik ga naar de netwerklocatie waar het document staat en probeer daar het > document te openen door er rechts op te klikken en kiezen voor openen > met... waar ik dan kies voor OpenOffice.
Staat er in dat dialoogvenster niet een vakje "dit type bestand altijd openen met deze applicatie" of zo? -- Vriendelijke groet, Simon Brouwer. | nl.openoffice.org | www.opentaal.org | --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
