Hoi Johny,

johny bettens wrote:
> Ik ga naar de netwerklocatie waar het document staat en probeer daar het
> document te openen door er rechts op te klikken en kiezen voor openen
> met... waar ik dan kies voor OpenOffice.

Staat er in dat dialoogvenster niet een vakje "dit type bestand altijd
openen met deze applicatie" of zo?

-- 
Vriendelijke groet,
Simon Brouwer.

| nl.openoffice.org | www.opentaal.org |

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan