Anton Doove wrote:
>  Beste Dirk.Allereerst mijn vriendelijke dank voor je reactie,waarop ik je nu 
> zal antwoorden.  Ik ben helemaal geen Gamer.
>  Open Office.org heb ik al geen tijd meer gebruikt,maar heb nu wel al versie 
> 2.0 gedownload zonder Installatie.
>
>  Met die installatie wacht ik nog even totdat ik er meer over weet in relatie 
> met Office 2003 die ik ook op mijn nieuwe PC heb staan.
>  Hierover kom ik in een andere mail met meer gerichte vragen.  Nu gebruik ik 
> Windows-programma i.v.m. het SeniorWeb.
>
>  Voor zover ik het weet wordt door de meeste leden van mailgroepen gewerkt 
> met Windows om een reden die ik niet ken.
>  Aangezien ik lid ben van het SeniorWeb.nl en Seniorennet.be,hou ik mij aan 
> het door hun meest gebruikte programma. (Windows)
>
>  MicroSoft-producten krijgen door deze 2 Senioren-organisaties de meeste 
> support i.p.v. Linux,die ze niet zo goed kennen.
>  Dat is althans mijn verkregen indruk,want hulp bij Linux kunnen de leden van 
> de mailgroepen niet of nauwelijks krijgen,zoals ik begrijp.
>
>  Ik krijg nu ook de indruk,dat OO.o wellicht beter werkt op Linux dan op 
> Windows,maar dat weet ik dus niet. Het is immers maar een indruk.
>  Nu ik echter al die Windows Media Centre Edition op mijn PC heb staan en 
> vorig jaar betaalde,blijf ik die gebruiken,totdat het niet meer kan.
>
>  Met Vista zal ik echter wel wachten,totdat alle beginfouten("kinderziektes") 
> er uit zijn. Hierbij wil ik het even laten en ik groet je vriendelijk.
>
>                                                                               
>                                                                               
>     Anton Doove.
>
> ----- Original Message ----- 
> From: "Dirk Ruijne" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <[email protected]>
> Sent: Saturday, February 03, 2007 11:28 PM
> Subject: Re: [gebruikers] Vragen over OO.o onder Vista.
>
>
>   
>> Beste Anton,
>>
>> Anton Doove schreef:
>>     
>>> Beste mensen. Na lange tijd kan ik eindelijk weer eens wat van mij laten 
>>> weten.
>>> Dat zal ik hieronder puntsgewijs opsommen. Ik zal proberen om het kort te 
>>> houden.
>>>
>>> In het laatste kwartaal van 2006 zat ik enkele weken zonder PC en HD,omdat 
>>> die het hadden begeven.
>>> Een deel van het spaar-budget,heb ik gebruikt om een nieuwe PC te laten 
>>> samenstellen.
>>>
>>> Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van 160 
>>> GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander.
>>> Ik kan hiermee nu ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten.  
>>> Deze PC is wel klaar voor de Vista volgens de leverancier.
>>>
>>>  1.  Heeft iemand van jullie reeds ervaring met Open Office.org(nieuwste 
>>> versie) onder Vista.
>>>       Dit vraag ik,omdat ik ergens las dat dan Office 2003 niet meer zou 
>>> werken.
>>>
>>>       De oorzaak daarvan zou het gemis in Vista zijn aan DOS-gebruik.       
>>>                                                                             
>>>                                          
>>>       Zelf gebruik ik geen DOS,want daarvan heb ik geen kennis,maar wel 
>>> gebruik ik Frontpage en Powerpoint.
>>>
>>>       Ik zou dan eerst die Office 2003 moeten verwijderen om die Vista te 
>>> installeren en daarmee die dure Office 2007.
>>>       Bij mij werkt die Office 2003 wel onder Windows Media Centre Edition. 
>>> Dat ervaar ik tenminste tot op heden toe.
>>>
>>>       Aangezien ik van mijn AOW geen Office 2007 kan "ophoesten",ben ik dus 
>>> genoodzaakt om uit te kijken naar het gratis O.O.o.
>>>   
>>>       
>> Ik werk sinds jaren met Windows98 op een PC met een Pentium II 
>> processor. Ik schat niet in, dat jij echt een hard core gamer bent. Je 
>> bent bezig met programma's die relatief weinig van je PC vragen. Je zult 
>> ongeveer hetzelfde doen als ik. Geloof me, daar heb je helemaal geen 
>> vista voor nodig. Blijf lekker werken met je huidige besturingssysteem, 
>> kun je nog jaren mee vooruit. En als je dan toch iets anders wilt, 
>> oriƫnteer je dan eerder op een linux distributie. Die zijn gratis. Er 
>> bestaat voldoende goede programmatuur voor, die kan doen wat jij wilt. 
>> Immers, je gebruikt OpenOffice toch ook naar volle tevredenheid?
>> Hou je geld in je zak. AOW is geen vetpot.
>>
>>
>> Dirk
>>
>> ---------------------------------------------------------------------
>> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>>
>>
>>     
Hallo Anton,

Moet je maar eens kijken op linux.seniorennet.be

Linux is er ook voor senioren, en je kan er ook terecht voor hulp.

Reginald

-- 
Reginald Ricquier

email: [EMAIL PROTECTED]

Registered Linux-user #351057

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan