Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:41 tarihinde, Nihad Karslý þunlarý yazmýþtý: > çeþitli testler yaptýgým kiþisel makinemde 3-4 sistem > bir arada ona alfa2 yi kurdugumda grubda sadece kendisi cýktý. > sonuc olarak onceden kubuntuda kurdugum gruba pardus u elle ekleyerek > cözebilecegim. > ama kubuntu bu iþi yapabilirken neden nankör kedi bunu yapmasýn. > sizde nasýl oldu sayýn bilen sanýrým sizde bir çok linux daðýtýmýný ayný > makinede kullandýðýnýzý yazmýþtýnýz.
Malým nankör kedinin öncelikli kullanýcý hedefinde makinasýna 1'den fazla daðýtým kullanan kitle bulunmuyor. Birden fazla daðýtým kurup bunlarý huþuu içinde kullanan kullanýcý, istediði önyükleyiciyi (grub/lilo v.s) kullanýr ve kendi ayarlarýný kendi ayarlar felsefesi ile diðer linux daðýtýmlarý kurulum sýrasýnda önyükleyiciyi yükle seçildiðinde eklenmiyorlar. Zaten bu n tane daðýtýmý bir arada kullanan kiþinin kurulum sýrasýnda önyükleyiciyi yüklemeyi seçmemesinin mantýklý olduðu düþünüldüðünde nankör kedinin davranýþýnda bir problem görmüyorum. Zaten kedi nankör olduðu için diðer daðýtýmlarlarda pek ilgilenmiyor, kurulduðu makina tek ve yegane olmayý yeðliyor... -- S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house! -------------- sonraki bölüm -------------- Yazý olmayan bir eklenti temizlendi... Ýsim: kullanýlamýyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Taným: kullanýlamýyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/c3ab365a/attachment.pgp
