Herkese Selamlar,

Uzun zamandir Pardusumuzla ilgilenemedim. Ancak dun gece 4 siralarinda alpha2 
yi kurdum sistem ve kurulumla ilgili bilgileri not etmek istedim. Sonunda birde 
kucuk sitemim olucak.

SISTEM:

AMD TURION 64, 512 RAM, ATI EKRAN KARTI, ONBOARD, 80 GB HARDDISK, 15.4 WIDE 
EKRAN PACARD BELL DIZUSTU..


KURULUM :

10 GB LIK ESKI PARDUS 1.0 yerine kurdum. Hic bir hata vermeden kuruldu. En 
guzel tarafi kurulumdan sonra inanilmaz hizli aciliyor.
herhangi bir sorun yasamadim. ne donanimda ne calismasinda. Sadece ethernet 
kartim otomatik ip almadi elimle girdim.

Sitemim su. Su an bu mesaji windowstan yaziyorum mecburen.. ilk pardus 1.0 da 
rica etmistim Dj lik icin DARKICE programini derlermisiniz. Cunku linux 
uzerinden yayin yapamiyorum. Lutfen su darkice i paketllesenizde bende windows 
kullanmaktan kurtulsam..Iyi bir linux kullanicisiyim ancak kendi basima 
derlemeyi basaramadim..Bir PARDUS kullanicisi kazanmak istemezmisiniz.

tesekkurler
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060717/1f1a840f/attachment-0001.html
 

Cevap