Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:56 tarihinde, Yýlmaz Bilgili þunlarý yazmýþtý: > Evet bende de öyle, dediðiniz gibi yapýyor. Grub'a sadece kendini yazýyor > ve varsa diðer iþletim sistemlerini eklemiyor. Hüseyin Bey Pardus'a grub'u > yazdýrtmamýþ ve varolan grub ayarlarýna Pardus'u elle eklemiþ (anladýðým > kadarýyla).
Bu ara 1.1 ile grub-manager ismiyle bir grub editörünün gelmesini planlýyoruz, hatta bahadýr svn'de geliþtirmeye baþladý... -- S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house! -------------- sonraki bölüm -------------- Yazý olmayan bir eklenti temizlendi... Ýsim: kullanýlamýyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Taným: kullanýlamýyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/2aff2899/attachment.pgp
