Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:56 tarihinde, Yýlmaz Bilgili þunlarý yazmýþtý: 
> Evet bende de öyle, dediðiniz gibi yapýyor. Grub'a sadece kendini yazýyor
> ve varsa diðer iþletim sistemlerini eklemiyor. Hüseyin Bey Pardus'a grub'u
> yazdýrtmamýþ ve varolan grub ayarlarýna Pardus'u elle eklemiþ (anladýðým
> kadarýyla).

Bu ara 1.1 ile grub-manager ismiyle bir grub editörünün gelmesini planlýyoruz, 
hatta bahadýr svn'de geliþtirmeye baþladý...

-- 
S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/2aff2899/attachment.pgp
 

Cevap