Mon, 17 Jul 2006 14:30:21 +0300, "WWW.TEBESSUM.WEB.TR"
<tebessum at tebessum.web.tr> :

> Sitemim su. Su an bu mesaji windowstan yaziyorum mecburen.. ilk
> pardus 1.0 da rica etmistim Dj lik icin DARKICE programini
> derlermisiniz. Cunku linux uzerinden yayin yapamiyorum. Lutfen su
> darkice i paketllesenizde bende windows kullanmaktan kurtulsam..Iyi
> bir linux kullanicisiyim ancak kendi basima derlemeyi
> basaramadim..Bir PARDUS kullanicisi kazanmak istemezmisiniz.

Paketlenmis zaten? Pardus 1.1 deposundan kurabilirsiniz?

                   Doruk

--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Cevap