Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:51 tarihinde, S.ÃaÄlar Onur Åunları
yazmıÅtı:
> Malım nankör kedinin öncelikli kullanıcı hedefinde makinasına 1'den
> fazla
^^^^^^
Malum
--
S.ÃaÄlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/
Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazı olmayan bir eklenti temizlendi...
İsim: kullanılamıyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Tanım: kullanılamıyor
Url:
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/12ed16fe/attachment.pgp