Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:51 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları 
yazmıştı: 
> Malım nankör kedinin öncelikli kullanıcı hedefinde makinasına 1'den 
> fazla
  ^^^^^^
        Malum
-- 
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazı olmayan bir eklenti temizlendi...
İsim: kullanılamıyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Tanım: kullanılamıyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/12ed16fe/attachment.pgp
 

Cevap