Evet bende de öyle, dediðiniz gibi yapýyor. Grub'a sadece kendini yazýyor ve varsa diðer iþletim sistemlerini eklemiyor. Hüseyin Bey Pardus'a grub'u yazdýrtmamýþ ve varolan grub ayarlarýna Pardus'u elle eklemiþ (anladýðým kadarýyla).
Kolay gelsin. On Sat, 15 Jul 2006 13:41:34 +0300 Nihad Karslý <enki at r-3.org> wrote: > arkadaþlar hep mandasoft u grub da görülmediðinden bahsedildi alfa1 de ancak > alfa2 de diðer linux dagýtýmlarýnýda yine gormuyor. bu durum pardus 1.0 da > da vardý. > alfa1 i hep tek sistem olarak kurdum 3 makineye dun akþam ve bugun alfa2 > kurdum 2 makineye daha ancak tek baþýna kurulumda sadece hüseyin beyin > bahsettiði kurulum bittikden sonra kapanýp açýlma iþlemini yapmamasý bu alfa2 > de cýkan sorun.çeþitli testler yaptýgým kiþisel makinemde 3-4 sistem bir > arada ona alfa2 yi kurdugumda grubda sadece kendisi cýktý. > sonuc olarak onceden kubuntuda kurdugum gruba pardus u elle ekleyerek > cözebilecegim. > ama kubuntu bu iþi yapabilirken neden nankör kedi bunu yapmasýn. > sizde nasýl oldu sayýn bilen sanýrým sizde bir çok linux daðýtýmýný ayný > makinede kullandýðýnýzý yazmýþtýnýz.
