http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2
17.07.2006 tarihinde WWW.TEBESSUM.WEB.TR <tebessum at tebessum.web.tr> yazmýþ: > > Kurulumdaki default depo adresimi? goremedim? depo adresini yazarmisniz? > > > > ----- Original Message ----- > From: "Doruk Fisek" <dfisek at fisek.com.tr> > To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> > Sent: Monday, July 17, 2006 2:33 PM > Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] PARDUS 1.1 ALPHA2 > > > Mon, 17 Jul 2006 14:30:21 +0300, "WWW.TEBESSUM.WEB.TR" > <tebessum at tebessum.web.tr> : > > > Sitemim su. Su an bu mesaji windowstan yaziyorum mecburen.. ilk > > pardus 1.0 da rica etmistim Dj lik icin DARKICE programini > > derlermisiniz. Cunku linux uzerinden yayin yapamiyorum. Lutfen su > > darkice i paketllesenizde bende windows kullanmaktan kurtulsam..Iyi > > bir linux kullanicisiyim ancak kendi basima derlemeyi > > basaramadim..Bir PARDUS kullanicisi kazanmak istemezmisiniz. > > Paketlenmis zaten? Pardus 1.1 deposundan kurabilirsiniz? > > Doruk > > -- > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr > Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693 > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060717/619a35a6/attachment.htm
