Bende tam bunu düsünüyordum bugün sabahtan beri, bi denesem acaba
yazabilirmiyim filan diye, ama zaman yok zaten, ayrica yapiliyomus ne güzel.
:)

15.07.2006 tarihinde S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmýþ:
>
> Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:56 tarihinde, Yýlmaz Bilgili þunlarý yazmýþtý:
> > Evet bende de öyle, dediðiniz gibi yapýyor. Grub'a sadece kendini
> yazýyor
> > ve varsa diðer iþletim sistemlerini eklemiyor. Hüseyin Bey Pardus'a
> grub'u
> > yazdýrtmamýþ ve varolan grub ayarlarýna Pardus'u elle eklemiþ (anladýðým
> > kadarýyla).
>
> Bu ara 1.1 ile grub-manager ismiyle bir grub editörünün gelmesini
> planlýyoruz,
> hatta bahadýr svn'de geliþtirmeye baþladý...
>
> --
> S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/
>
> Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in
> house!
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/899cabb0/attachment.htm
 

Cevap