Bende tam bunu düsünüyordum bugün sabahtan beri, bi denesem acaba yazabilirmiyim filan diye, ama zaman yok zaten, ayrica yapiliyomus ne güzel. :)
15.07.2006 tarihinde S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmýþ: > > Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:56 tarihinde, Yýlmaz Bilgili þunlarý yazmýþtý: > > Evet bende de öyle, dediðiniz gibi yapýyor. Grub'a sadece kendini > yazýyor > > ve varsa diðer iþletim sistemlerini eklemiyor. Hüseyin Bey Pardus'a > grub'u > > yazdýrtmamýþ ve varolan grub ayarlarýna Pardus'u elle eklemiþ (anladýðým > > kadarýyla). > > Bu ara 1.1 ile grub-manager ismiyle bir grub editörünün gelmesini > planlýyoruz, > hatta bahadýr svn'de geliþtirmeye baþladý... > > -- > S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr> > http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ > > Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in > house! > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/899cabb0/attachment.htm
