Kurulumdaki default depo adresimi? goremedim? depo adresini yazarmisniz?
----- Original Message ----- From: "Doruk Fisek" <[email protected]> To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> Sent: Monday, July 17, 2006 2:33 PM Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] PARDUS 1.1 ALPHA2 Mon, 17 Jul 2006 14:30:21 +0300, "WWW.TEBESSUM.WEB.TR" <tebessum at tebessum.web.tr> : > Sitemim su. Su an bu mesaji windowstan yaziyorum mecburen.. ilk > pardus 1.0 da rica etmistim Dj lik icin DARKICE programini > derlermisiniz. Cunku linux uzerinden yayin yapamiyorum. Lutfen su > darkice i paketllesenizde bende windows kullanmaktan kurtulsam..Iyi > bir linux kullanicisiyim ancak kendi basima derlemeyi > basaramadim..Bir PARDUS kullanicisi kazanmak istemezmisiniz. Paketlenmis zaten? Pardus 1.1 deposundan kurabilirsiniz? Doruk -- FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693 _______________________________________________ Pardus-kullanicilari mailing list Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
