--- diana lungu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --Acuma chiar sa cred ca
> Karl Poper ii trimitea pe
> d-nii in chestiune la cules
> fier vechi (fie si Europa
> de Est)e prea mult.

poti sa crezi ce vrei, dar daca
crezi ca un mort poate trimite
pe cineva la cules fier asta
e problema ta.

> --...doar stim ca  privatizarile
> se fac in cadrul reformelor propuse
> de ilustrii intelepti de la BM de
> la FMI,

era vorba despre Sidex, printre altele,
privatizata conform retetei "capusa",
pana cand a fost facuta praf si pulbere.
Capusele au imbogatit cateva clanuri
tiganesti printre altele, plus tot felul
de secu-militio-activisto-mafioti.
DUpa aceea, Tony Blair (care cica ar fi
luat de la Mittal vreo 150 000 de lire
sterline) i-a recomandat lui Nastase
sa dea Sidexul.

Partea interesanta este ca Sidexul lui
Mital face exact acelasi lucru care-l
facea si inainte. Nu numai atata, dar
Nastase i-a anulat datoriile, i-a dat toate
contractele pe Europa de Est care le-a avut
din vremea lui Ceasca.

Am asistat destul de aproape la privatizarea
industriei aluminiului. Mai intai au aparut
firmele capusa, care firme au imbogatit o gramada,
iar cum Slatina fusese condusa in vremea lui
Ceasca de unul Sanschevici (ceva de genul asta,
un talmudic condamnat la moarte, pe care clanul
Barbulescu l-a adus la Slatina, direct din inchisoare
si care a devenit cel mai important personaj al Slatinei
ceausiste), combinatul de aluminiu a fost dat unor
mafioti talmudici din Rusia (unul P. Braun).

> etc care ne dicteaza ce/cum/in ce fel/...mare parte veniti de-acolo
> de la dvs din america... elitele mioritice le invata repede limbajul
> si atunci...poftim schimbare...

asta imi aminteste de Petromidia luata de Patriciu pe nimica,
dupa ce la fel a luat uzinele din Ploiesti care construiau
utilaj petrolifier, Rompetrol, cu contracte barosane.

> in acest caz romanul nu va putea decat sa ramana sub vremi...in
> concluzie problema e acolo la dvs, in usa, nu la altii; schmbati
> principiile domnilor!

vorba iti suna ca pe vremea cand se striga in gura mare
"nu ne vindem tara". Imi aduc aminte cum prin 1990 recomandam
ca cea mai buna solutie este privatizarea prin vanzarea directa
la mari concerne: Ford, Fiat, Siemens, etc. Iar pe vremea aceea,
multe concerne doar asta vroiau. Insa tema principala pe
vremea aceea era: "nu ne vindem tara". Au aparut firmele capusa,
au aparut ingineriile sociale, a aparut afacerea cu fierul vechi,
cu distrugerea industriilor prin falimentarea interprinderilor,
prin inchiderea lor, prin disponibilizari, prin desfacerea fabricilor
si vanzarea lor ca fier vechi.

Coruptie tovarasi, jaf tovarasi.

Ce ar avea tovarasi mentalitatea d-voastra de "nu ne vindem tara"
cu ce vor americanii si altii?

> --Pai am inteles de mult ca suntem fraieriti,

ziceam ca trebuie sa intelegem ca suntem fraieriti
de cei care ne conduc, de Basescu, de Iliescu, de toate
jegurile postdecembriste.

> cea mai tare tzeapa ne-au dat-o amicii de pe `axa`(care azi si-o
> adjudeca Basescu cu inflacarare) la Yalta...si multe altele...dar
> solutia concreta?ce e de facut?

Ce e de facut? Fara abureli tovarasi!

> --Si ce daca traiesc...

Mai intai, acuma 10 ani, erau vreo 1000, acuma au ajuns la
peste 100000. In ritmul asta, in 5 ani ajung la un milion,
iar in 10 ani la 10 milioane.

> ei vor trai peste tot, ca nu mai au spatiu la ei acasa, da`nu vad
> nici o problema...

In occident ei nu au cum sa afecteze balanta de putere, fiindca
democratiile occidentale au traditie, sunt puternice. Cu cei
peste 4 milioane de turci, cu alte milioane de italieni, spanioli,
francezi, rusi, polonezi, romani samd Germania tot Germanie a ramas.

Intr-adevar, nu e nici o problema in occident.

Dar intr-o tara precum Romania, cu o elita de doi lei, de
geambasi si borfasi, schimbarea demografica va fi fatala.

> --...si unde e problema?

pai nu e nici o problema. Iti raspundeam la retorica ta
cu taranii. Taranii romani astazi au decis: occidentul.
Asta e problema.

Caramba tovarasi!

> --nu sunt descurajati sa produca pt piata , sunt descurajati sa
> produca prost, rudimentar;

cu ce pot produce bine si eficient?
Cu ce scule?
De unde bani?
Ei produc cum produc fiindca acestea le sunt resursele.
Si in primul rand ei trebuie sa traiasca. De aceea vand
la piata, ca sa traiasca, sa nu cerseasca.

> vor trebui sa se trezeasca la realitate si sa traiasca in sec. XXI.

asa e tovarase. La fel se vorbea la sedintele de partid,
tovarasii intotdeauna au visat SMT-uri, tehnologizarea agriculturii,
blablablabla...

> Iar elitele sa se trezeasca si ele

care elite, alea din mormant?

> --Doar nu vreti sa spuneti ca elitele astea sunt venite din nori.

In SUA, elitele care conduc, sunt legate profund cu trecutul
SUA, cu civilizatia WASP a SUA.

In Romania, elitele care conduc, cu mici exceptii, sunt formate
din indivizi de cea mai proasta calitate. Din toate punctele
de vedere. N-au nici o legatura cu identitatea romaneasca.
Sunt produsele unui ghetou cultural, excrescenta ocupatiei
sovietice.

> cea cu aderarea la valorile europene, varianta care pare cea mai
> buna pt. un oarece progres viitor al tarii. Totul e sa nu ratam
> ocazia!

cei care au vrut sa adere la valorile europene, au sters-o de
mult din Romania. Au inteles ca in Romania era imposibil sa
continue traditiile Romaniei interbelice.

Cei care au ramas, nu viseaza decat s-o stearga.

Cei care conduc, nu viseaza decat sa-si scoata jaful din
Romania, sa-si salveze averile pe undeva in lume. Dupa ei
potopul. Care potop, dupa integrarea europeana va insemna
o reconfigurare economica pe stil globalist.

> --La care civilizatie va ganditi? cea dinainte de comunisti, pai
> spuneati ca Romania era plina de analfabetzi?

La cea interbelica.
Acuma 60 de ani analfabetismul era un fenomen mondial, inclusiv
european. INseamna asta ca nu existau civilizatii?

> --Nu putem sti cu exactitate ce vor face elitele romanesti,

cum sa nu?
E foarte clar care este destinul unui porc, de exemplu; abatorul.
E clar destinul unui bou, unui idiot, unui hot samd.

La fel e foarte clar destinul elitelor romanesti, niste
junghiuri, niste iacubovi, niste hrebenciuci, niste vadimisti,
niste basimi, samd.

> dar va asigur ca in noul context european, fiecare natiune va pastra
>  ceea ce crede ca-i este reprezentativ

bineinteles ca natiunile care formeaza cele mai importante
state europene isi vor pastra individualitate.
In schimb state ex-comuniste periferice, gen Romania,
n-au nici o sansa. Nu rezista.

> iar configuratia generala va fi mult mai mult decat strutzo-camila
> de civilizatie produsa in america de nord(usa); cel putin asta
> speram.

cum am spus-o, nu ma indoiesc in privinta unor state precum
cele occidentale, sau central europene.

Romania insa face parte din statele care vor fi halite, nu va
mai ramane nimic din Romania, decat Romanistanul.

Give the gift of life to a sick child.