In lumea asta exista putine jeguri absolute, iar Dicu Sava este un jeg
perfect.

In lumea asta exista putine jeguri absolute, iar Dicu Sava este jegul
perfect.

Iar tot ce ai scris acolo "stimabile" este doar cacatul iesit
din creierul tau sub forma de scriere.

Este de notorietate faptul ca sufera de dereglari neouromotorii cu
probleme psihologice generate de impotenta.

De mai bine de zece ani "arhitectul" si Dicu si Sava a produs
doar nimic in orice domeniu unde este nevoie de oarecare potenta.

Imi pare rau ca a fost o vreme cind am crezut ca este un om cult si bine
pregatit si nu doar un insignifiant dar cabotin.

Oricum dupa cum se autodescrie este un bogatas cu milioane de euro in
cont (hihi!!), care se viseaza dictator si a aderat la Noua Dreapta ca
sa incerce sa parvina si politic.

Pentru ca primul pas vizibil spre parvenire l-a facut atunci cind si-a
schimbat numele.

S-ar putea spune multe despre Dicu Paturica, dar ce folos sa ii scoti
omului haznaua vietii lui in vazul lumii sa imputi liste si forumuri.

Pentru ca toate se leaga: studii, nume, nunta, potenta, samd

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Domnule Vasile,
>
> Va atrag atentia ca discutati (degeaba) cu un mitoman si un mitocan
> pdeserist.
> Vizitati (pe indelete) www.galben.tk si http://www.valeasoarelui.tk
> sau ce am scri eu despre anumite "Eco-afaceri" ale domnului inginer:
> http://arid.wordpress.com/page/3/
>
> Va dau linkul ca sa nu mai umplu lista.
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian