Vedeti sa nu faceti infarct de oftica ca ati fost demascat,
ca pe marea Cafenea Politica ati ajuns sa conversati intre voi,
adica doi pedeseristi ratati,
si ca eu o sa obtin creditarea de la stat pt. panouri fotovoltaice in timp
ce dvs. nu.
Ca nu aveti cei 25 de Mil. sa dati avansul.
Si la anul eu o sa am un sistem complet: fotovoltaice pt. curent si panouri
solare pt. apa calda, in timp ce dvs. o sa bagati tot "lemne " in soba si o
sa va "dati" ecologist pe internet.
De parca va mai crede cineva !
SIC !

Credeti ca faceti macar un scor de 15% la alegerile din toamna ?
Ca sa nu va aresteze Basescu, Becali si Vadim pe toti ? :)

Eu o sa fiu gentil.
Macar un pachet pe an o sa va trimit, pentru cat ne-ati amuzat pe net cu
fabricarea de eoliene !