Di_cutule ai uitat de potenta ta lamentabila.

Te faci ca nu ai observat partea care te priveste direct. Potenta si
creativitatea care sint nule la tine.

Ai uitat de problemele tale de a produce ceva.

De a gindi ceva. Pentru ca cine gindea pentru tine nu mai este.

Nu degeaba ti-ai schimbat numele.

Ai uitat de apartenta ta la dreapta aia murdara si baloasa.

Esti un nimic.

Un nimic mic.

Si din Cafeneaua Politica ai plecat cu miniscula ta codita intre
picioare.

Acolo leprele si napircile nu au ce cauta.

Dar poti citi si citesti cu nesat mesajele de acolo.

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

http://www.valeasoarelui.tk

:D