Barajul va avea o inaltime  de 185-200 m.  Miezul impermeabil va avea
doar 90 m, adica jumatate.  Intrebarea este de unde  aduc argila nu doar
roca?!   Iar eu spun cum am spus,  acel baraj va fi un pericol foarte
potential pentru ce tot ceea ce urmeaza in  aval, diferenta fiind
nivelul de de risc si  periculozitat.   Eu am spus foarte clar si
explicit ca nu cred ca barajul ala este in pericol de la cutremure ci de
la  infiltratii. Si infiltratiile pot sa apara fara nici o problema de
la 90 m in  sus! Iar daca in final barajul este strapuns de apa, atunci
va fi spalata si  argila cu anrocamente pina la roca de baza, adica se
duce tot  barajul!   Si tot eu am spus ca celalt  pericol il reprezinta
infiltratiile in apa freatica prin microfisurile de fund  si laterale!
Asa ca unde are dreptate  dICI? Dl. dICI are dreptate doar cind scrie
despre argila permeabila, inventia lui patentata, sau  despre
anrocamentele si dalele de beton care opresc apa. Sau o  filtreaza? Are
"dreptate" cind vorbeste despre izolatii termice unisens, despre legea
220, despre panouri  vegetale, despre iarna care nu-i ca vara,  samd.
Saracutul avea nevoie de un  pic de sprijin dupa atitea ineptii
debitate!!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustrain@...> wrote:

> De fapt, Dl. Dicu in cazul asta chiar are dreptate: barajele din
anrocamente cu miez impermeabil din argila nu sunt ceva neobisnuit si
"ar putea fi" eficiente; problema cu ele este ca ele insele (si ce-i in
spatele lor) strica mediul in jur. De UNDE naiba vor proveni
anrocamentele alea (care trebuie sa fie MULTE, pentru ca barajul sa
ajunga in 180 m inaltime!!!) odata ce toata roca de la Rosia Montana va
fi transformata in nisip, in procesul extragerii aurului? Raspuns: din
alti munti (nu se stie care!!!) care se vor distruge pentru a asigura
"materialele de constructie"!!!

> La fel, are dreptate si in cazul "cutremurelor" - nu doar ca Rosia
Montana nu este intr-o zona seismica dar intr-adevar guvernele "gandesc"
exact asa cum a descris D-lui.!

> Problema cu poluarea produsa de baraj sunt infiltrarile laterale pe
fisurile din masiv si pe fundul chestiei de acumulare (ca nu pot sa-i
zic "lac" la mizeria aia care va fi acolo).

> Codruta
>

>   From: dan-calin
>

>   dICIsor (imbecil, cretin, idiot),
>
>   "Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul!" Iar matale
esti fudul pina la loc comanda!

>   Faceti ca de obicei confuzii. Este o pata neagra de pe soarele dvs.
care va lumineaza viata!

>   Daca aveti poze cu gheare trimite-ti! Daca nu... puneti-le pe lista
ca si pe alea cu boilerul dvs.!

>   Inteleg de ce eu am scapat, iar dvs. imi scrieti de la ghena de
gunoi: eu nu am trecut pe strada aia!
>   Este bine ca v-ati pricopsit cu inca un transport gratuit: ba de la
ecarisaj ba de la mine! Sau era de la salubritate?

>   Ramin in continuare acel miracole ale argilei permeabile, ale
anrocamentelor si dalelor de beton care opresc apa.
>   De izolatii termice, de legea 220, de panouri vegetale samd nu mai
vorbim pentru ca Manuela dvs. a zis: iar na nu-i ca va ra!
> [...]
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Domnu inginer,
>   >
>   > De ce va etalati gaura neagra craniana la fiecare mesaj ?
>   > Nici macar faptul ca pozele de pe GOGOLE sunt de acum 5 ani, nu-l
cunoasteti ?
>   > Daca mai aveti putintica rabdare, ca saptamana asta au trecut din
nou, o sa vedeti realitatea cruda pe Gogole sau pe Norc.
>   > Altfel, darapanatura aia este monument istoric si a fost de mult
restaurata la adevarata ei valoare. :)
>   > Daca sunteti nerabdator, sa va bagati gheara in gat, va trimit
niste poze. :)
>   >
>   > Cosul de gunoi verde, de pe stalp, este doar o mica surpriza pe
care mi-a facut-o primaria.
>   > Mult mai placuta a fost colectarea gratuita a gunoiului, in tot
sectorul.
>   > Asa ca pe aia fara nimic in cap (ca dvs), care bantuie pe aici, ii
> [...]
lac de decantare a cianurii din Europa
> [...]
>   >
>   > Luni va trimit coletul.
>   > Gratis, nu trebuie sa fac cheta sa platesc transportul! Si nici nu
v-il pun cu plata la destinatie!
>   > Sper ca nu ati fost atit de imbecil sa dati o adresa falsa!
>   > Stiti ca ucigasul ala din Norvegia este tot un fundamentalist
crestin ca si dvs.?
>   >
>   > Exista nr. 11, 11A (probabil 13 virtual!), apoi o darapanatura cu
un gard frumos de separare de 11A, care are un nr. 15 pe perete, samd.
> [...]
>   > >
>   > > Nu pentru ca m-as astepta sa dati 5 lei pe colet sau sa primesc
ceva gratis.
>   > > Ci pentru ca sunteti atat de idiot incat nici unde este locatia
nu puteti afla singur.
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > >
>   > > PS.
>   > > Ati notat in carnetel ?
>   > > Ca sa stiti unde sa trimiteti trupele dupa ce ajung comunistii
eventual sa se miste pamintul si sa fie penetrat (ca si creta cu
cerneala!) de apa. Restul vine de la sine. Apa spala pamintul, face
santuri, face prapad.
>   > > > Penetrarea apei in barajul de pamint se intimpla in mod
natural pentru ca ... pmaintul are pori iar apa curge. Apa sub presiune,
10-20 atmosfere gaureste materiale moi cum este pamintul. Cei care nu
stiu ce sapa apa sa meearga in cheile carui riu vor!
>   > > >
>   > > > Ati vazut la inundatii cum se rup digurile atunci cind au in
spate 2-3 m de apa? Exista o fisura si Ce faci cu 200 m?
>   > > >
>   > > > Pentru cine nu stie recomand un experiment: mergeti in
gradina, luati un furtun si puneti jetul intr-un loc. Vedeti gaura ce se
formeaza.
>   > > > Presiunea apei in peretele barajului este de 3-5 ori mai mare!
asa ca orice fisura, orice por, va fi largita pina cind apa va trece in
partea cealalta. Iar apa care curge ia pamintul cu ea!
>   > > >
>   > > > Barajele de pamint sint bune atunci cind au citiva metri
inaltime si daca se numesc diguri.
Abrud si mai la vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM
hydropower314@ wrote:
>   > > > >
>   > > > >
>   > > > > Este proiectat sa reziste la un cutrem de maxim 8 grade!
>   > > > > Daca avem un cutremur de 8,4 grade Richter?
>   > > > >
>   > > >
>   > >
>   >