Ola,

A idea paréceme fabulosa. Agora, a vida real. Non temos, na asociación,
financiamento para pagar tiradas de impresión.

Si, pola contra podemos facer outra cousa, que é, xa que imos facer
cartelería e demais en breve para os cursos etc, aproveitar e encargar os
deseños de trípticos e folletos estándares que sirvan para publicade desta.
Así quen queira pode imprimilos (autofinancialos) e repartilos...

Isto recórdame a que temos que argallar un sistema de doazóns para estas
cousas :)