Damufo cando tes unha idea caralluda é para darche as grazas durante
anos.

Isto estaría moi moi interesante, incluso isto viríanos moi ben para
buscar axuda na tradución de aplicativos educativos entre os profesores
de Castelán, Galego, Inglés e en xeral calquera. Eu podería enviar
cartas e cartaces pola zona de Caldas de Reis e Vilagarcía. Só preciso
redactar unha carta informativa para os Directores de centro para que
difunda o seu contido entre os seus colegas docentes.

Na OSL temos unha lista de mails de centros educativos de formación
profesional onde poder enviar mails informativos. Aínda que isto é un
pouco perigoso por temas de LOPD e de correo non solicitado.

Saúdos
--
Enviado desde Ubuntu

O Ven, 01-10-2010 ás 17:01 +0200, damufo escribiu: