Direi, eu mairitariamente atopo ese conflito en cousas como Trasmissión ou
Tucan (que aínda non lle funciona o "upload" pero xa está na IU) e aí e onde
emprego upload, enviar, tamén nos casos de "sincronización" como o ChromeOS
nos que "enviamos" os ficheiros; pode que neste caso acaia tamén o "cargar",
pero en Chrome OS está todo o tempo "cargando aplicativos"...