2011/2/1 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> Non é libre: Today I am pleased to announce the general availability
> of The Art Of Community under a Attribution-Noncommercial-Share Alike
> license.
>
> Deica

Dúbidas/ dúbidas

Nin é así nin o contrario.

Unha CC limita só algunhas cousas. Non limita que CALQUERA poida facer
e distribuír a tradución, sen pedir permiso previo e respectando a
mesma cláusula SA. O que si limita é o «uso comercial» e aquí é onde
eu teño dúbidas de ata onde chega.

Está claro que impide a venda do libro pero... impide cobrar por facer
a tradución ou unha adaptación e logo liberala?
Penso que unha cousa é a remuneración dun traballo e outra o ánimo de
lucro sobre o produto do traballo, pero podo estar equivocado.

Se eu quixese traducir unha obra NC, cousa que é absolutamente
permitida, pero non sei, ou non podo facer eu directamente a
tradución, e decido facerlle o encargo a un tradutor, que quere cobrar
polo seu traballo... que pasa entón? Que se non lle podo pagar non
podo promover a tradución aínda que a miña intención sexa a futura
distribución non venal (non onerosa ou sen ánimo de lucro).

Con uso da palabra "comercial" incluso me xorde a dúbida de que se eu,
editor, distribúo o libro cobrando o necesario para amortizar os meus
custos de tradución e de edición (demostrables) se iso entra ou non no
ánimo de lucro. Pode ser que estea interesado en difundir unha obra,
un autor, para crear mercado. Non me lucro, fago unha obra derivada á
miña costa. Non gaño pero tampouco quero perder.

«Creative Commons del tipo Reconocimiento - No Comercial - Compartir
Igual. Eso significa que siempre deberá reconocerse la autoría de las
actividades, que está permitido hacer adaptaciones y traducciones de
las mismas, que no se permite su comercialización y que cualquier obra
derivada (adaptaciones o traducciones) solamente podrá ser distribuida
con una licencia de uso idéntica a la de la obra original.»

Por favor, se alguén sabe ...