Boas
Segundo isto

http://trasno.net/lurker/message/20101117.215642.bbea691f.gl.html

Eu entendo que actividade (que se programa), pero tampouco estou seguro ao 100% o que parece que estár claro é que para este uso (calendario con "actividades" ou o que sexa) evento non é correcto.

A min persoalmente actividade non me desgusta xa que unha actividade pode ser calquera cousa, unha reunión, ou mesmo un memorando.

abur

En 2011/08/25 15:39, Enrique Estévez Fernández escribiu:
Boas.

Acabo de ver o fío. Non teño moi claro en que se quedou.

O tema está en que:

action - acción
activity - actividade
appointement - cita
meeting - reunión, encontro

event - Bouzada di acontecemento, acción

Pensando na interface, Novo acontecemento faise un pouco longo, non
sei como quedará. Debería ser algo xenérico, xa que pode ser moitas
cousas, desde unha reunión, unha cita, unha actividade, etc, son
cousas que un apunta na súa axenda para acordarse delas. A min non me
desagrada o de cita, xa que se pode empregar con moitos significados,
é unha cita que tes para facer algo.

En que queda a discusión?

Saúdos.