Eu sempre lembro o que dicía o meu profesor de galego no instituto: Un
pronome persoal átono nunca comeza unha frase en galego. Só con iso xa se
evitarían a metade dos erros que se cometen, curiosamente por xente que
defende que soa "mais galego". Por exemplo
 Me dixo...
 Che vou contar...
 Te atopas ben?

Oio cousas así a diario, e férveme o sangue. Entendo que no medio das
frases a veces é mais complicado de buscar unha regra (a veces preceden o
verbo, e outras ségueno, podendo cambiar simplemente ao pasar de afirmativa
a negativa a frase), e eu, por casualidade, procedo dunha zona onde se soen
colocar ben estes pronomes, de modo que me sae con naturalidade, pero daría
o que fose por que presuntos defensores da lingua aprenderan esta simple
regra :P
Que unha cousa é que alguén non concorde porque na súa isoglosa o uso
difire, que é aceptable, e outra que por pasarse de listo ande a darlle
patadas ao galego, que xa bastante maltreito vai.

Recoñézoo, teño un problema co mal uso dos pronomes átonos, tiña que
desafogarme XD

Xabier Villar