Boas:
Eu tampouco son lingüista pero teño moi claro que o da entrevista está mal posto.

En 2012/02/28 23:33, kaptan escribiu:
En 28/02/12 12:51, Leandro Regueiro escribiu:
A min tamén me soa fatal. Que conste que tamén emprego «encárganse»,
pero noutro tipo de frases.
Claro, tanto colocalo sempre pegado o verbo ("galeguismo") como precedendo sempre (castelanismo), está mal, o normal e que vaia pegado, pero hai numerosas excepcións (como a indicada por damufo, que está ben na entrevista) e para iso hai unhas regras ( https://gl.wikipedia.org/wiki/Colocaci%C3%B3n_do_pronome_%C3%A1tono_en_galego )

Non sabía eu que fora así.

Pois xa ves, a min paréceme ata homófobo dicir que pederasta e homosexual veñen sendo o mesmo... Na RAE iso non sae así, e a verdade non sei de onde o sacaron.

Deica.