2012/2/29 damufo <dam...@gmail.com>:
> Boas:
> Eu tampouco son lingüista pero teño moi claro que o da entrevista está mal
> posto.

Dani, como galegofalante non deberías telo tan claro. O da entrevista está ben

Ben se encargan = Ben cho sei, Mal me parece, Tamén te quería

A explicación é que comezar unha frase cun adverbio non é unha
colocación "normal". Trátase dunha construción modal enfática e como
reforzo o pronome átono tamén se disloca. Sucede cunha boa chea de
adverbios e constitúe unha regra básica do idioma.