2012/3/9 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> Creo que nesta regra vai ser mellor que dea falsos positivos para
> evitar que se escape algún -ble ou -bles.

Tal vez non. Hoxe estou algo canso e non hei mirar nada á noite, pero
penso que abonda con admitir os casos nos que o texto que case coa
regra á vez cumpra que non conteña caracteres outros que letras con ou
sen trazos polo medio (algo como  que \b[\w\-]+bles? deba cumprir á
vez
algo como isto:
# Prefírese a terminación en bel
[\b[\w\-]+bles?\s]i
valid span="(fe|ca|dou|tre|ipta)bles?"
valid !span="[^\-_]+" # aquí comprobar que non contén "-" nin "_"
id="leandroTest"
hint="terminación en -bel"

e para probala terás que metela nun ficheiro que teña o nome acadado
en .rules, e ao correr o posieve check-rules engadir a opción
-srulerx:leandroTest.