2012/4/13 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> [...]
> poñerllas foime. A culpa foi miña por coller o ficheiro que xeraron
> outros e subilo sen facer comprobacións. Unha vez corrixido vouno
> volver subir e incluílo na lista, na que por certo acabo de incluír a
> memoria de LXDE e algunhas de versións anteriores de GNOME. Para os
> que queirades facer memorias tedes
> http://wiki.trasno.net/GNOME/Memorias_de_Traduci%C3%B3n/Xeraci%C3%B3n
> que creo que redactou Fran Diéguez. Respecto de deixar comentadas as
> entradas das memorias "defectuosas": polo visto o drupal eliminounas.

Actualicei a lista e ao final volvín meter o TMX de Mozilla e o de
Inkscape. Se vos volven dar fallos quítanse de novo. Como xa comentei
antes tamén se incluíu un TMX para LXDE e varios máis tanto para a
axuda como para a interface de diversas versións de GNOME. Tamén
podedes probar estes últimos, aínda que a min mos abriu sen problemas
o Virtaal.