Ola.

En mozilla traballan con repositorios. As memorias están sacadas do
repositorio. Co que segundo o a rama que escollades, estaredes na
versión de desenvolvemento ou nas outras. As tmx son de todos os
produtos, non distinguen se pertence a un proxecto ou a outro.

Eu no OmegaT non teño problemas coas tmx de mozilla.

Saúdos.