Están ordenadas de algunha maneira? Poderíanse pór, por exemplo, as máis
recentes máis arriba. Para mellorar a presentación eu poríaas nunha táboa
(permite, por exemplo, comparar mellor os tamaños, etc.) ou separaría
(cunha liña ou con máis espazo, por exemplo) os grupos, como GNOME,
Thunderbird, etc.. Por outra banda, o texto «MT da tradución de» é
redundante: abondaría con «MT de».

Outra observación: Firefox 3.5 ten maior tamaño pero menos palabras e
cadeas que 3.0?

Xosé