Eu quero propor temas a debater, con puntos específicos. Isto é un resumo do que dixen en correos anteriormente nesta rolda pero así quedan recollidos.

- Planificación da nova guía de localización
- Ordenación de recursos web e servizos: TMX, TBX, ...
- Mellora de ferramentas de QA: pology e hunspell-gl-es
- Debate terminolóxico, pero que sexa pequeno debido á importancia puntual dos outros puntos.

Saúdos.

Fran Diéguez
http://www.mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8