Informo. O día 25 teremos case seguro reservado o espazo necesario no
Ágora. A sesión previa que estaba propoñendo, está pendente de confirmación
e precisaría de ser o día venres 18. Sendo así, ocorreseme facer ese día
unha sesión de información do evento e o día propio, o 25 preparar unha
sesión de introducción á l10n para xente interesada.
http://wiki.trasno.net/Trasnada_12.0

Ide dando propostas e opinións,
Apertas!