Tue, Oct 19, 1999 at 01:27:18AM +0000, CrEqUe escribió:

>antes nada ... creo eu a lista (en egroups.com) ou algún de vós (sería
>mellor polo de manexala directamente, chegan antes as mensaxes ...)?

        Se queredes podo facela eu, así é neutral. ;-D  Non creo que vos
importe que o dominio sexa dunha universidade de Madrid. X')

>e seguindo nesta liña, comentoume que se tal aplicáramos o proxecto Xis
>ao Netscape de Linux, que lle comentaran que era sinxelo portalo. eu
>resposteille que nós só faciamos doc e que se tal que falaba eu con vós
>para ver o que diciades. e ben ... que dicides :? non sei se tedes algún
>problema coa licencia do Netscape (se estades tamén co KDE non creo), se
>vos apetece ...

        Non hai ningún problema coa licencia de KDE, xa que é GPL. ;-)

        Por outra banda, o de traduci-lo Netscape pódese deixar para cando
saia Mozilla.  É unha licencia OpenSource, e probablemente será máis
sinxelo de traducir.

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97