On mar, oct 19, 1999 at 07:04:21 -0100, Xaquin Lores Torres wrote:

> Ben, non estou de acordo.

        Eu si.

> ¿Para quen traballamos?

        Dende logo, non para Netscape :-) Si nos traducimos Netscape, ¿quen
saca os beneficios? Netscape. Aproveita o noso esforzo gratuito para o seu
propio beneficio. Vale, tamén serían beneficiados tódolos usuarios que
quixeran o Netscape en galego, pero en principio eu non estou a favor de
facerlle o traballo a ninguén.

> En resume, creo que non debemos usar o criterio do tipo de licencia á
> hora de decidir que programas traducir.

        Eu sigo dicindo que si; pero como sempre, é unha opinión; e estou
totalmente disposto a ser convencido si se me dan boas razóns :-)

--
    Roberto Suarez Soto    ·   The squeaky wheel doesn't always get the grease.
    r...@ceu.fi.udc.es     ·              Sometimes it gets replaced.