>       Pois xa que vos dan unha máquina, sería unha boa excusa para pedir
> unha dirección IP e un dominio para o GPUL.

Buf, o do dominio para gpul eche posible, pero o de unha IP... creo que é
imposible, de todolos xeitos consultaremos ós expertos a ver que nos din.

>       A ver se se pode cambiar dunha vez a dirección da lista a
> le...@gpul.fi.udc.es, ou linux...@gpul.fi.udc.es. ;-)))

X-))) pero mira que collichedes manía con todo isto X-)))

No creo, precisamente o correo que mandamos eche do mais mirado, todo o
noso correo ten que sair a través do MX do centro de cálculo, que se ve
cousas raras (ata miran os contidos do correo) así que non sei eu...

>       Ese dominio penso eu que sería só para a páxina Web (algo como o
> que estou a facer eu), que ten contidos bastante estáticos.  O CVS e a
> lista de correo sen dúbida é mellor que se manteña na FI.

E que inda que o servidor do dominio estivese na sua máquina pensabamos
apuntalos a ceu, cremos que a conexión que temos en ceu é bastante boa.

Claro que o ideal sería ter outra IP para a máquina de GPUL :-)

En fin, todo isto é pensando en que a xente colabore na traducción, polo
de agora non recibín ningunha oferta.

Aproveito isto para deixar claro que entre as traduccións contanse as dos
libros que se incluien coa distribución.

Veña, é que ninguén se anima? A ver os que dixeron na última reunión que
querían traducir, veña, as ofertas! ;-)

Por certo, que non te vexo nas reunións de GPUL, non és socio?

Se non é así, xa sabes que agora podeste facer socio sen pagar nada, non?
Simplemente dasnos uns datos de nada e listo :-)

Saudos!

Manty/BestiaTester -> http://www.mantianito.ddns.org