Santiago Garcia Mantinan wrote:

> Sí, tranquilo, se inda que non escribo, estou suscrito á lista dende que a
> creamos, así que inda que moitas veces leo daquel xeito (coa D que diría
> Tarrío) pois mais ou menos me entero do que pasa ;-)

aps xDDDD

> Nada, tranquilo, podesllo pasar sen problemas, os que se apunten a
> traducir que me manden unha proposta, é dicir, igual que os demais, iso
> si, combiña que estiveran suscritos á lista tamén, para que se enterasen
> dos posibles avisos, comentarios, ...

moi ben, dacordo :))

> Pois polo dagora pouco máis podo dicir, simplemente que lles pedín esta
> tarde unha lista ós de conectiva, a ver cando ma mandan :-)
>
> De todolos xeitos se tes algunha pregunta concreta, faina, igual se me
> olvidou contar algo :-?

de que vai esa lista?

pois por exemplo ocórreseme (só me refiro aos temas de documentación),
que qué van facer co que xa está feito; se os documentos xigantes(as
guias de 200 e pico peichs) se poden facer enrte varios, e quen reparte
traballo e cartos nese caso; en qué formatos; se hai que mandar cada un
"curriculum + expectativa monetaria" como poñen nas súas páxinas de
ofertas de traballo ...

> Saudos!
>
> Manty/BestiaTester -> http://www.mantianito.ddns.org

aburinho!!