>       Iso dependerá do que queiran traballar os do centro de cálculo...

X-))) creme, no do noso correo... traballan arreo.

>       Dicirlles ós do centro de cálculo que configurar os ipchains non é
> tan difícil. X')))))))

Buf, non sei como teran o do firewall, pero estou case seguro de que co
Linux non :-( sonche tope Solaris e así.

>       Aínda non son socio, pero aínda que o fose, digamos que as reunións
> do GPUL quédanme un pouquiño lonxe, algo así como uns 600 Km. O;D

Home, haiche cousas que se botan por correo, ...

>       ¿Atopaste-la solución ó asunto da velocidade do tráfego da vosa
> rede, que era maior nas máquinas internas ca no router? ¿Era pola
> fragmentación, como dicía eu? :-)))

Umm isto... non sei de que vai a historia, onde se falou desto? a verdade,
eu non sei nada disto, a rede que chega ata nos é unha ethernet, e que
seipa eu os routers e switches son ethernet ou cousas mais rápidas, pero
xa che digo que non sei de que ia a historia.

Saudos!

Manty/BestiaTester -> http://www.mantianito.ddns.org