Boas:

        Esta mensaxe é para lembrar que non sodes os únicos en traballar en
software en galego, e que hai xente, que mellor ou pior comezou a
traballar antes que vos. Ainda que non tedes por que adoptar as suas
mesmas solucións, parece-me sensato tervo-las en conta.

http://xis.vieiros.com/info/cuestions_linguisticas/index.html
http://www.GALEGO21.ORG/traballo/ferramentas.html
ftp://ftp.galego21.org/Xferra/GlosarioV2.zip

Un saudo
        Ramón Flores

> Window -> Fiestra (hai outras opcións que teñen ventá e xanela, pero
>           "fiestra" é maioritaria, e non vou dicir por que. O:DDD).
>           Ademais de que é a única enxebre. :-)))

Por onde se usa tradicionalmente fiestra?. Xanela usa-se popularmente
cando menos polo sul da provincia de Pontevedra, e ademais para todo
tipo de xanelas, e non como di algun dicionário unicamente para as
pequenas.