Jesus Bravo Alvarez wrote:

> Dicionario: Hehe, como pasa o tempo :D  Cheguei á versión 0.14, e había
>     xa 277 termos. Pero diso hai xa 5 anos!!  Evidentemente non está
>     adaptado á nova normativa, e algunhas cousas sobran e faltan moitísimas
>     outras.  Polo menos serviría como base se alguén colle a tarefa.

Parece que un diccionario basado nun wiki podería ser unha grande idea,
eso sempre que non se ande á greña con normativas ou con outras
historias, senon faría falla unha ou duas persoas que foran os que
engadiran os termos despois de consensualos.

> Resto da web: Aquí xa me entra a risa :D :D  O "deseño" que hai agora
>     fíxeno eu hai 5 ou 6 anos, e aí ficou.  Debemos ter unha das páxinas
>     máis antigas de Internet X-)

XD Home, eu creo que cos drupal que temos agora ou os sistemas de blogs
ou o que sexa, e facir conseguir algo renovado e sinxelo en moi pouco
tempo, non creo que sexa un problema grande :) Dende logo faría mais
sinxelo a actualización.

> - Portal: O mínimo posible, que teña unha pequena introdución, información
>   sobre os recursos (lista, dicionarios...), e xa está.  O resto, só
>   referencias aos grupos de tradución.
>   Sobre a posibilidade de que os grupos usen a mesma web de Trasno,
>   paréceme ben, pero isto ten un requisito básico: que sexa facilmente
>   actualizable (non como agora que só Jacobo e máis eu podemos editar a
>   web).  Usar un wiki non sería mala idea (o que vos dicía de softcatalà
>   está en: http://www.softcatala.org/wiki/Portada)

Pois iso un sistema de xestión de contidos sinxelo: Blog ou Wiki ou
ambos :). Miña opinión :) a web de GPUL mellorou considerablemente dende
que se mudou a un sistema mais dinámico e mais facilmente editable. Por
exemplo nun sistema tipo blog cada grupo podería poñer os seus avances e
 todos seguerían a enterarse de todo :)

> - Dicionarios/guías de estilo: Aquí teño unha dúbida, ¿isto debería ser
>   algo estático do portal, ou modificable polos usuarios?  ¿Só por algúns
>   usuarios?  ¿Se cadra que haxa un ou dous encargados, e que os
>   usuarios poidan facer comentarios na propia web?

Eu, sen moito coñecemento de causa e se non hai grandes problemas con
termos (que sei que os hai ;)), o millor sería algo tipo ¿Wikipedia?,
pero xa digo, do ideal o funcional... ;)

>       A ver se fala máis xente, que Jacobo e máis eu xa levamos moito
> falado aquí ;)

Inda que pouco traducín (inda teño por aquí as fortunes-gal XDDD), ahí
vos van os meus "dous centimos de euro" ;).

--
Saúdos, David.

David Fernandez Vaamonde           |   "Unruly boys who will not grow up
http://www.cosasdedos.net          |    must be taken in band "
http://deramaenrama.cosasdedos.net |