mvillarino wrote:
> O Xoves, 3 de Agosto de 2006 18:36, Felipe Gil Castiñeira escribiu:

> Faino ti, que eu non coñezo os detalles.
> Maña probarei o que di F Wolff de subir un zip.

Ola, copiei todo o de http://websvn.kde.org/trunk/l10n/gl/messages/ en
http://argan.homelinux.com/gl/KDEtrunk/.

Xa vin que conseguiras que o Pootle aceptase os arquivos subindo o
".zip". Polo que se ve,  traballando coa interface web téñense menos
problemas que colocando as cousas "a man" na estrutura de directorios.

Un saúdo.
    Felipe.

P.S.: Para o resto da xente (por se estas mensaxes resultan un pouco
crípticas), estoulle botando unha man a mvillarino subindo uns ficheiros
ao servidor Pootle de proba, replicando a estrutura do svn. Non estaba
moi claro como se podía facer, polo que houbo algún que outro problema.