Leandro Regueiro wrote:
> Ola,
> xa levo mirado varias veces o Pootle e ainda me parece confuso, polo
> menos no referente á administración. Axudaría un pouco que cando se
> pode facer unha tarefa de administración dende unha páxina esta tivera
> unha cor de fondo diferente, por exemplo laranxa claro, ou algo así.
Estou moi de acordo, agora mesmo para facer calquera tarefa case lle hai
que andar dando ao chou a tódalas opcións, pero hai que ter en conta que
están traballando moi activamente nel, así que ata que se acheguen á
versión 1.0 seguramente cambiarán moitas cousas.  No caso contrario
sempre se lles poden suxerir cambios ou botarlles unha man
(http://translate.sourceforge.net/wiki/toolkit/contributing).

Isto tamén me recorda que onte mesmo actualizaron a documentación:
http://translate.sourceforge.net/wiki/pootle/index.

> Boa idea o de engadirlle as gráficas, pero poderían mellorarse un
> pouco no referente á apariencia, ainda que supoño que se se pon un
> servidor en Trasno se farán melloras neste aspecto.
>
> Ata logo,
>                Leandro Regueiro

Saúdos.
    Felipe.