O Venres, 4 de Agosto de 2006 17:08, mvillarino escribiu:

Xa responderon na lista de pootle.
> -O proxecto non aparece en "enlaces rápidos"
Isto pode axustarse na páxina de configuración de cada usuário
> Problema=> Non se ven as suxeréncias por nengún lado. Onde vexo "Editar",
> deberia ver "Suxerir", e asimesmo, as cadeas onde haxa suxeréncia deberan
> mostrar esta, por exemplo como no kartouche.
Doulle a "Show editing functions", e xa me mostra a opción de revisar as
suxestións.

> -Obteño o ficheiro para ver se foi rexistrada
> Non foi rexistrada.
Non o é sobre o proprio ficheiro, senón en outro auxiliar.

En resumo: todo é por no ter-lle dado a "Mostrar Funcións de Edición".
A verdade é que cunha pouca documentación, o resultado val a pena.

--
Best Regards
MV

Public key available at www.keyserver.net