mvillarino wrote:
> O Mércores, 19 de Xullo de 2006 08:35, Felipe Gil Castiñeira escribiu:

> Sería posíbel que copiasedes --parte de--
> http://websvn.kde.org/trunk/l10n/gl/messages/
> dentro dun proxecto criado adrede, de nome KDEtrunk?

Ola, "case" feito... resulta que existe un ficheiro con estatísticas (
---".stats"--- que supoño se crea cando se sube o ".po" ou se traduce),
que parece ser imprescindible para que un proxecto en Pootle funcione
correctamente.  Ao poñer a man os ficheiros na estrutura de directorios,
este ficheiro non existe. ¿Preguntas por isto na lista de Pootle
seguindo o fio? (se o prefires fagoo eu).

Un saúdo.
    Felipe.