2006/8/23, mvillarino <mvillar...@gmail.com>:

O Mércores, 23 de Agosto de 2006 14:45, Leandro Regueiro escribiu:

> Igual lle gustan os números. Seguro que hai unha boa razón. Maldito
spam.

Home, defini-me como spam.....
o que me trastornou foi o da medalla recusada por Perelman...

non, agora en sério, ten as suas implicazóns, resulta que estiven a
extrair a
lista de palabras inicialmente sinalada, co obxecto de compor un
dicionario
en formato "dict", para poder usa-lo co "Ktranslator".
E isto para que?
Recordas o que dicia Xabier Villar (olá, a ver se se che vé o cabelo) na
reunión de que habia estar ben se o kbabel tivese unha ferramenta tal que
sinalando unha palabra no msgid, indicase posíbeis traduzóns. Pois se as
contas non me falham, a unión de kbabel + ktranslator pode ser unha
aproximazón moi boa.
Claro, hai que dispor dun dicionário englis-galician, nalgun dos formatos
que
ktranslator poda manexar, que sinto-o moito dicir, non é o do glosário de
trasno, pero case.

Para construir este dicionário, e tendo en conta o público de que se
falaria
(xente con coñecimentos meios-altos de inglés, e onde se habian pesquisar
en
eséncia palabras técnicas/raras), pareceu-me unha boa base obter a lista
de
palabras que son utilizadas no obxecto da traduzón.

Axuda-me alguén a filtrar os listados?

--
Best Regards
MV

Public key available at www.keyserver.net

Pois estar estou, pero levo mais de dous meses esperando a que me manden o
cargador do portatil :( (agora estou co cargador do portátil da moza, que é
igual). E ademais rabeando de envexa por non ter axudao ó incrible traballo
que fixestes tanto na páxina de Trasno como coa traducción do KDE :P. E
porriba co módem queimado tamén

Últimamente, entre o traballo que nos deu a vaga de incendios e que teño que
darlle duro os exames, tampouco ando moi ben de tempo. Pretendía ter feito
algo en Xullo e principios de Agosto, pero non puido ser :(

En canto esté dispoñible, aviso

Saúdos para todos, e noraboa polo traballo!
--

Xabier Villar