Pois estar estou, pero levo mais de dous meses esperando a que me manden o
cargador do portatil :( (agora estou co cargador do portátil da moza, que é
igual). E ademais rabeando de envexa por non ter axudao ó incrible traballo
que fixestes tanto na páxina de Trasno como coa traducción do KDE :P. E
porriba co módem queimado tamén

 Últimamente, entre o traballo que nos deu a vaga de incendios e que teño
que darlle duro os exames, tampouco ando moi ben de tempo. Pretendía ter
feito algo en Xullo e principios de Agosto, pero non puido ser :(

 En canto esté dispoñible, aviso

 Saúdos para todos, e noraboa polo traballo!
--

Xabier Villar

Igualmente. Voume poñer a estudiar eu tamén que se non...