On 9/13/06, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
O Martes, 12 de Setembro de 2006 21:35, Leandro Regueiro escribiu:
> Como anda a cousa de facer o glosario a partir do .po de KDE, Marce?
Pois o dicionário inglés-galego enxendrado por marce vai indo asi:
Etapa 1: Filtrar a lista de palabras para quedar só com vocábulos ingleses
válidos.
Completa en aproximadamente un 50%.
Etapa 2: Filtrar a lista resultante para eliminar formas derivadas (plurais,
conxugacións, adverbios, etc)
Sen comezar
Etapa 3: Definir.
Sen comezar.

Teria ido mais rápido (a etapa 1 non leva moito esforzo que se diga), pero
entretivem-me co assunto DocBook, e comecei coa documentación de KDE.
Ainda assi, espero ter rematado coa etapa un para primeiros de outubro, cando
volte das duas semanas de vacacións que tenho (dias 18 a 1)

Eu vou ver se me dou posto ca lista de paises logo,