Refírome a nivel mundial. Os últimos datos que coñezo son os que saen
dunha enquisa a usuarios de openSUSE (entre os que me atopo) : sobre
dunha mostra de 80000 persoas o 70% dicia usar KDE. Lera tamén que os
datos eran similares en Mandriva e en Fedora (inda que non recordo onde
e sobre enquisas xa de fai 1-2 anos ó mellor e se en fédora era tan
esaxerado)  e se botades unha ollada google trends e alexa.com KDE
(kde.org; kde-look...) supera en popularidade a GNOME. Non sei
actualmente co 'impacto' de Ubuntu como están a cambiar as cousas pero
só recordo que Kubuntu é tamén moi popular. España ten unha gran
cantidade de Gnomos, iso si. Eu persoalmente nunca recomendo GNOME e
menos Ubuntu pero si que lle boten un vistazo a Gnome :) . Pra gustos...
iso é Liunux, non?

Non importa isto aquí moito; só é a modo de 'curiosidade'.

Responderlle a